Boek Scoren met je beursdeelname – nu voor elke klant een gratis exemplaar
Deelnemen aan beurzen vergt een flinke dosis budget en energie. Je wilt daarom alles uit de kast halen om hiermee maximaal succesvol te zijn. Wat je doen en wat kun je beter laten om met zoveel mogelijk (potentiele) klanten in contact te komen?
In zijn boek geeft Michel Rijnberg, een van de oprichters van ISYFAIR, antwoord op o.a. de volgende vragen:
- Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
- Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
- 70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
- Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere key exhibition message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
- Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
- Wat is de beste plek op een beurs en waarom?
- Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
- Waarom is een call to action op je stand zo belangrijk?
- Hoe zorg je met aftershowmarketing voor nóg meer klanten?
Gratis voor elke klant!
Gaan wij met elkaar samenwerken aan de realisatie van jouw beursstand?
Dan helpen we je graag om deze nóg succesvoller te maken. Daarom krijg je van ons al in de voorbereidingsfase het boek "Scoren met je beursdeelname". Gratis. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.