Aanvullende leveringsvoorwaarden ISYFAIR

Deze leveringsvoorwaarden zijn een aanvulling op de algemene leveringsvoorwaarden van ISYFAIR

Opleveren van de stand

Wij streven ernaar om de stand persoonlijk op te leveren aan onze klanten/exposanten. Als tijdens het opleveren nog zaken gewijzigd of aangepast moeten worden dan is dit soms nog mogelijk, afhankelijk van wat er nog moet gebeuren.

Ná de oplevering van de stand verlaten onze standbouwers de beurslocatie. Wijzigingen of aanpassingen na het opleveren zijn dan ook alleen mogelijk voor onze standbouwers door opnieuw naar de beurslocatie te rijden. De kosten hiervan rekenen we in dat geval altijd door aan onze klant.

Als een fysieke oplevering niet mogelijk is (omdat onze klant op dat tijdstip niet aanwezig kan zijn) dan leveren we de stand naar eigen goeddunken en conform afspraak op. Op verzoek is het mogelijk de stand “online” op te leveren d.m.v. foto’s en (live) video’s. In beide gevallen geldt deze (online)oplevering als een rechtsgeldige oplevering. Na oplevering zijnde stand en standmaterialen de verantwoordelijkheid van de klant/exposant

Schade en vermissing van stand materialen

Wij zijn verantwoordelijk voor de door ons geleverde standmaterialen tot het moment van oplevering. Oplevering kan zowel fysiek of, als de klant/exposant niet persoonlijk aanwezig is of kan zijn bij de oplevering, d.m.v. foto’s/video (zie hierboven)

Vanaf de oplevering zijn de stand en stand materialen de verantwoordelijk van de klant. We raden exposanten aan te zorgen voor een verzekering van deze materialen. De verantwoordelijkheid voor onze standmaterialen blijft bij de klant/exposant tot het moment dat onze standbouwers aanwezig zijn voor het afbouwen van de stand.

Als blijkt dat onze standmaterialen tijdens de beurs en de verantwoordelijkheid van de klant zijn beschadigd en/of vermist, dan worden de kosten voor het vervangen/repareren bij de klant in rekening gebracht.

Vaak voorkomende vermissingen waar we tegenaan lopen

  • Sleutels balies/kastjes (als deze zoek raken moeten we het slot vervangen)
  • Afstandsbediening(en) van de TV
  • Kabels en netsnoeren

Meenemen van eigen materialen van de klant naar en van de beurs

ISYFAIR krijgt regelmatig het verzoek van klanten/exposanten om eigen materialen (demomaterialen, catering, drank enz.) mee te nemen naar de beurs, en na afloop ook weer terug van de beurs. Uiteraard doen we dit graag, voor zover dit mogelijk is. Dit is echter niet altijd mogelijk omdat we soms geen ruimte meer hebben in de vrachtwagen of bus die we gebruiken voor het transport van de stand.

In het geval van zware goederen kan ook het gewicht van de mee te nemen materialen een rol spelen. Dit omdat we maar tot een bepaald gewicht mogen vervoeren in onze transportmiddelen.

Als het meenemen mogelijk is dan berekenen we hiervoor een tarief van 85 euro voor maximaal één (euro) pallet voor vervoer naar de beurs, of 170 euro voor vervoer naar en van de beurs.

Prints en bedrukte doeken

De prints en doeken die we gebruiken in onze stands worden in principe na afloop van de beurs weggegooid, tenzij anders met ons is afgesproken. Op verzoek sturen we deze prints naar de klant toe tegen berekening van de geldende transportkosten.

Ook is het mogelijk deze prints tegen vergoeding bij ons op te slaan (bijvoorbeeld voor gebruik op een volgende beurs). Hou er wel rekening mee dat prints niet “eeuwig” mee gaan en kleuren kunnen vervangen of doorlopen. Wij kunnen hier geen garantie op geven. In de regel gaan prints minimaal 1 jaar mee. Bij langer opslaan dan 1 jaar gaat de kwaliteit vaak sterk achteruit.

Ontwerpen, technische tekeningen en 3D designs

Het maken van designs is erg tijdrovend. Het eerste (3D) design is echter altijd gratis bij ISYFAIR. Voor het maken van vervolg designs, het aanbrengen van (grote) veranderingen in een design, en het maken van technische tekeningen moeten we dan ook de kosten (uren) hiervan in rekening brengen.