Beurstraining - haal meer klanten en omzet uit je beursdeelname
Natuurlijk gaat het bij ISYFAIR vooral over beursstands en standbouw. De rol van je beursstand is immers superbelangrijk als het gaat om het behalen van echte resultaten met je beursdeelname.
Maar hoe zorg je er nou voor dat jouw stand je ook echt in contact brengt met jouw potentiële klanten en doelgroep? Hoe communiceer je het beste met je stand? En wat is je belangrijkste boodschap op de beurs?
Naast je stand zijn er nog vele andere factoren die bepalen of jouw beurs top of flop wordt. Hoe zit het bijvoorbeeld met je voorbereiding, préshow marketing, aftershow marketing, en de follow up? Of wat is op de beurs nou de beste plek voor de stand van jouw bedrijf?
Om je maximaal voor te bereiden bieden we een uitgekiende beurstraining aan:
Beurstraining “Scoren met je beursdeelname en de kracht van Live Branding voor je merk”
Deze beurstraining wordt gegeven door Egon van de Kamp en Michel Rijnberg. Egon is auteur van het Livebranding Canvas, Michel is auteur van “Scoren met je beursdeelname”.
In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Hoe zorg je ervoor dat jouw stand de STIC-factor krijgt
- Met welke Key Exhibition Message (KEM) zet je beursbezoekers aan het denken én in beweging, zodat je meer potentiële klanten spreekt
- Hoe filter je met jouw stand presentatie potentiële klanten uit de bezoekers
- Hoe verlaag je de drempel om met beursbezoekers in contact te komen
- Hoe bepaal je wat de bezoeker na afloop van de ontmoeting op je stand nog weet en onthoudt
- Hoe bepaal je welk gevoel je wilt dat een bezoeker na afloop heeft bij jouw merk en bedrijf, en hoe zorg je ervoor dat je dit ook echt bereikt
- Hoe stuur je op hetgeen je wilt dat de bezoeker doet na het gesprek bij jou op je stand.
Samengevat: hoe je véél meer klanten en omzet aan je beurs gaat overhouden.
Egon & Michel bieden deze beurstraining aan als incompany training of als training op locatie voor groepen vanaf 8 personen. Meer weten? Neem dan direct vrijblijvend contact op met Michel Rijnberg.