Beursstand design 12x6-002 kopen
Koopprijs inclusief:
Naast het hurenvan je beursstand voor een of meerdere beurzen, kun je onze stands natuurlijkook kopen. We maken graag een interessant koop-voorstel voor je!
Koop-offerte ontvangenHoekstand 12x6 Meter (BxD) huren
Selecteer de stad waar je gaat deelnemen aan een beurs:
All Inclusive beursstand inclusief:
Alle graphics/prints
Verlichting
LED scherm(en)
Vloer
Meubilair
Transport
Projectmanagement
Complete hardware
pagina wordt geladen...30.062 €
All-in prijs (excl. BTW)
Deze offerte per mail ontvangen Reserveer deze stand vrijblijvendOns duurzame aluminium beursstand systeem isyWALL vormt het fundament van standdesign 12x6-002, een 12x6 Meter (BxD) grote Hoekstand beursstand. Hiermee ontwerpen onze designers, soms in combinatie met “custom”-componenten, schitterende duurzame beursstands met een moderne, eigentijdse uitstraling.
De balie en het meubilair worden gekozen in de stijl van de stand omdat ook deze elementen een belangrijke bijdrage leveren aan het effekt van de stand en het merk.
Om de zichtbaarheid en uitstraling van deze beursstand te vergroten zijn er dit beursstand design een aantal componenten opgenomen:
- Verlichte LED-panelen
Dit wil zeggen dat de foto’s niet vanaf de voorkant, maar vanaf de achterzijde (van binnenuit) worden verlicht, wat een bijzonder mooi effect geeft. - Keukentje
Dit is erg handig voor het (afgesloten) opbergen van je spullen tijdens, maar ook na de beursdag en voor bijvoorbeeld een koelkast, koffiezetter en ander keukengerei.
Deze stand is voorzien van een verhoogde vloer voor meer uitstraling en voor het onzichtbaar wegwerken van de stroomkabels.
De genoemde huurprijs is inclusief de volgende elementen:
- Alle graphics/prints
Alle bedrukkingen zoals logo's, foto's en teksten voor de volledige stand zijn bij de prijs inbegrepen. In sommige designs hangen 'Hanging Banners' boven de stand. Ook die zijn inclusief. - Verlichting
Een volledige set verlichting / spots om de stand goed te belichten (zoals afgebeeld). In sommige ontwerpen zijn ook LED-wanden opgenomen. Ook die zijn dan bij de prijs inbegrepen. - LED scherm(en)
LED scherm(en) zoals afgebeeld in het design is/zijn bij de prijs inbegrepen. - Vloer
De vloer en vloerbedekking zoals afgebeeld in het design is bij de prijs inbegrepen. Aanpassingen zijn mogelijk. - Meubilair
Een complete set beursmeubilair zoals afgebeeld in het design is bij de prijs inbegrepen. Aanpassingen zijn mogelijk. - Transport
Het transport van je stand naar en van de beurs is bij de prijs inbegrepen. - Projectmanagement
Premium projectmanagement waarbij onze projectmanagers ervoor zorgen dat alles perfect wordt geregeld en aangevraagd is bij de prijs inbegrepen. - Complete hardware
De complete hardware voor de volledige beursstand inclusief de wanden, dakconstructies, pantry, balies, vitrines, podiums etc. zijn bij de prijs inbegrepen.
Niet inbegrepen bij de full-service huurprijs zijn:
kosten welke worden berekend door de beursorganisator en externe service-partners zoals bijvoorbeeld:
- Huur standruimte
- Elektra
- Water en aansluiting
- Wi-Fi
- Rigging (tuidraden benodigd voor Hanging Banners)
- Dagelijkse stand schoonmaak
- Verzekeringen
- Stand bewaking
.. en andere kosten welke door de organisator van de beurs of externe service partners worden berekend.
Voor het maken en printen van de graphics gaan we ervan uit dat je ons de kant-en-klare print files kunt leveren (ready to print). Wil je dat wij het artwork en de printfiles voor je produceren? Ook dat is mogelijk. In dat geval maken we daar een fair voorstel voor.
Dit design kan natuurlijk helemaal worden aangepast naar jouw wensen en eisen. Laat ons weten wat je plannen zijn en welke eisen je stelt aan jouw stand, dan maakt ons design-team een concept op maat voor je. Stuur ons een mail op info@ISYFAIR.com of bel ons op (+31) (0) 6 22690489.
Beursstands die ook interessant voor je kunnen zijn
Beursstands
Als je deelneemt aan beurzen kun je niet zonder een goede beursstand. Een stand waarmee je de aandacht van bezoekers trekt en waarmee je jouw verhaal verteld.
Beurzen zijn onverminderd populair. Heel veel bedrijven, vooral in de B2B, maar ook in de B2C kunnen niet zonder (vak)beurzen als het gaat om het in contact komen met nieuwe, potentiële klanten en afnemers. Op het eerste gezicht best vreemd. Online is immers “alles” te vinden?
Het geheim van deelnemen aan beurzen is het persoonlijk contact. Face-to-face. Elkaar ontmoeten, spreken en leren kennen. Zaken die je niet bereikt in de virtuele, online wereld. En dat is dan ook dé succesfactor van exposeren.
Toch blijkt succesvol exposeren nog niet zo heel gemakkelijk. Want wat voor beursstand heb je nou precies nodig om je doelstellingen te bereiken? De keuze is enorm. Kies je voor een modulaire beursstand, een stand die je zelf kan opbouwen (bijvoorbeeld een pop-up stand) of voor een volledig op maat gemaakte full service beursstand?
De keuze van de voor jou beste beursstand hangt af van verschillende factoren:
De antwoorden op deze vragen zijn niet zo gemakkelijk. Vele hangt af van:
- De grootte van je stand
- Of je jouw beursstand wilt huren
- Of toch de voorkeur geeft aan een beursstand kopen
- Het aantal beurzen waaraan je per jaar deelneemt
- Het budget dat je beschikbaar hebt voor jouw stand of beurs.
Om de juiste keuze te maken bespreek jouw wensen en situatie het beste met een ervaren standbouwer of beursstand leverancier. Hij of zij weet in welke situaties welke stands en stand typen het meest geschikt zijn. Een modulaire stand, houtbouw stand of misschien toch een lichtgewicht pop-up beursstand die je zelf makkelijk meeneemt en opbouwt?
De elementen van een goede stand op een beurs – welke zijn dat?
Deelnemen aan een vakbeurs met het doel hiermee commerciële doelen te behalen vereist een gedegen voorbereiding en aanpak. En natuurlijk een topkwaliteit beursstand. Maar wat is dan een goede beursstand? Welke elementen bepalen of deze je wel of niet in contact brengt met bezoekers die in de toekomst misschien wel tot je grootste klanten gaan behoren?
1. Een heldere, duidelijke boodschap en communicatie
Deze factor kun je gerust zien als de allerbelangrijkste. Bezoekers moeten snappen wie je bent en wat je doet. En waarom je interessant bent voor hem of haar. En dat in hooguit een paar seconden tijd. Maar let er maar eens op hoeveel beursstands je ziet waarbij je als bezoeker niet snapt wat de standhouder nou precies doet. Een gemiste kans.
2. Merkbeleving
De stijl en de uitstraling van de stand moet passen bij wie jij als bedrijf of merk bent. Zo versterkt jouw beursstand jouw merk en draagt deze bij aan herkenning, imago en het juiste gevoel dat bezoekers hebben.
3. De praktische functie van een beursstand
- Behalve de “zachte” factoren zoals communicatie en merkbeleving, heeft je stand ook belangrijke praktische functies. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
- Hospitality – catering, drankjes en snacks om jouw bezoekers zich goed te laten voelen en ze langer op je stand te houden
- Productdemonstratie – gebruik je beursstand om producten te tonen, demonstreren, uit te leggen en te verkopen
- Verkoop – sommige beurzen lenen zich voor directe verkoop. Je beursstand als tijdelijke pop-up store!
- Lezing – gebruik je stand om kennis te delen en lezingen te geven. Hierdoor bouw je autoriteit en vertrouwen op.
Samengevat is een beursstand is een middel om in contact te komen met bezoekers en (potentiële) klanten. De stand legt daarmee de basis voor contacten en kennismakingen. Jouw beursstand is dan ook vooral een verkooptool. Een tool waarmee je jouw marktaandeel verstevigd, nieuwe klanten en omzet binnenhaalt en nieuwe markten aanboort. En daarnaast ontmoet en spreek je op jouw stand ook eindelijk weer eens je bestaande klanten.
Een goede voorbereiding is het halve werk én zorgt voor de beste beursstand
Een cliché, maar wel waar. Begin op tijd in je zoektocht naar de beste beursstand en het meest passende stand design. Last-minute nog snel je standje regelen levert niet alleen stress op, maar vergroot ook de kans dat je stand nét niet helemaal voldoet. Waardoor je minder resultaten behaalt.
Marketing rondom je beursdeelname
Een succesvolle beursdeelname gaat echter verder dan alleen een goede beursstand. Alhoewel het hier te ver voert om alle beursmarketing activiteiten te benoemen, hierbij wel alvast een paar belangrijke:
- Zet al vóor de beurs jouw social media kanalen in om je beursdeelname kenbaar te maken
- Nodig klanten en prospects uit voor een bezoek op jouw stand
- Bedenk een beursactie om zo bezoekers nog meer te triggeren langs te komen op jouw beursstand
- Bedank na de beurs alle bezoekers per mail of whatsapp voor hun komst naar jouw stand
- Zorg voor een goede follow up van je beurscontacten.
Advies of ideeën nodig over jouw beursstand en beursdeelname?
Het team van ISYFAIR staat voor je klaar om samen met je te werken aan een geslaagde stand en beursdeelname. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.